technisch wonder - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu technisch wonder - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu

technisch wonder

Door: miriam essink

Blijf op de hoogte en volg Miriam

01 November 2013 | Nederland, Zeist

lieve allemaal, wat een week. Een achtbaan met nieuwe mensen, heel veel kinderen, 300 op school en 40 bij het weeshuis. Het gaat hier super en ik geniet volop, maar ben kapot na pas 6 dagen. Gelukkig hoor ik van meer mensen dat de eerste week het heftigs is. Martin raadde mij aan om eerst nu even een klein frutje te sturen om de techniek te testen, omdat ik afgelopen woensdag ochtend om 6.00 uur uitgebreid jullie verhalen heb gestuurd die dus niet zijn geland cq opgeslagen cq i don't know. Zondag is my dag off. Opeens toch een 6 daagse werkweek. Aan het zwembad ga ik dan alles delen. Morgen om 6.20 wandelen met de leeuwen ipv bubble. Ze lopen net zo lief mee en gaan tussendoor ook er eens lekker bij liggen. Machtige gasten. Tot zondag.xxx

  • 01 November 2013 - 21:31

    Caroline:

    Lieve Mir. goed van je te horen. wat fijn dat je het zo goed hebt. ben benieuwd naar je andere verhalen. denk veel aan je. dikke kus, Caro

    oh ja gisteren borrelclub. wel ff slikken hoor zo zonder jou.Nog 5 keer dsn ben je er weer bij xx

  • 02 November 2013 - 08:21

    Chiara:

    Gaaf! Wat een ervaringen. En de techniek werkt duidelijk ook al mee. Hoor graag meer! Lfs

  • 02 November 2013 - 09:53

    Oop:

    Ik heb je eerste reisverslag ontvangen. Ben blij dat de techniek goed begint te werken.het wandelen met de leeuwen lijkt mij een grote belevenis. Bij erg benieuwd naar een nieuw verslag .

  • 02 November 2013 - 21:14

    Nelleke:

    Wou dat ik erbij was! X

  • 03 November 2013 - 12:05

    Miriam:

    Lieve Mir,

    Erg fijn iets te horen!!
    Wat een prachtig avontuur nu al!!
    We missen je hier wel , ook Bub kijkt steeds hoopvol of je er aan komt.......
    Ik leg dan uit dat je hele grote poezen aan het uitlaten bent : )
    Denk niet dat ze op die poezen af zou sprinten , de held!

    Maar ben blij dat alles goed gaat !!
    Biertje is ook lekker toch?
    Hier in het sprookjesbos alles prima !

    O ja en het huis is gekocht!!
    Zijn er erg blij mee!!

    Liefs en ik hoop tot snel!
    Mir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Miriam

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 9517

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2013 - 10 December 2013

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: