laatste kriebels - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu laatste kriebels - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam - WaarBenJij.nu

laatste kriebels

Door: miriam essink

Blijf op de hoogte en volg Miriam

27 Oktober 2013 | Nederland, Zeist

nu nog thuis met de laatste inpak klussen. Het stormt en regent hier in Zeist, Victoria Falls overwegend zonnig en 34 C. Kan me eigenlijk niet precies voorstellen waar ik morgen terechtkom. Heel spannend ook voor Martin en Reinder. Erik zo nog even FaceTimen, omdat dat vanuit daar bijna zeker niet zal lukken. Jullie krijgen nu een link van deze site, zodat jullie mij een beetje kunnen volgen.

  • 27 Oktober 2013 - 13:42

    Miriam Van Houwelingen:

    Leuk Mir !!
    Wat ziet dit er leuk uit!
    Hoe werkt dit, gewoon hier zo nu en dan op kijken of er nog nieuws is??
    Heb dit nog niet eerder meegemaakt.......
    Leuke foto ook !
    Kijk uit voor al die leuke Spaanse en Italiaanse vrijwilligers hè : )

    xxx

  • 27 Oktober 2013 - 14:26

    Liesbeth:

    Lieve Mir
    Ik ga je volgen in je spannende reis! Hoop dat je regelmatig in de gelegenheid zal zijn om je belevenissen met ons te delen.
    Heel veel plezier!
    Xx

  • 27 Oktober 2013 - 14:44

    Caroline Van De Beek:

    Gaaf Mir, ik ga het allemaal volgen. IK zal je missen achterbuurvrouw
    xx Caro

  • 27 Oktober 2013 - 21:05

    Heleen:

    Hoi Mir,
    Zeer benieuwd naar je ervaringen! Geniet ervan! ;)

  • 27 Oktober 2013 - 23:11

    Margreet:

    Miriam, goede reis en geniet! Ga je volgen -:) Benieuwd naar je verhalen! liefs Margreet

  • 28 Oktober 2013 - 07:47

    Bert Aalders:

    Lieve Miriam

    Ik heb mij ook aangemeld om op de hoogte te blijven van ervaringen op deze bijzondere reis die je nu gaat ondernemen. Ik ben ervan overtuigd dat je met een hoop nieuwe indrukken thuiskomt. Ik en VONNY zullen je steeds blijven vlogen waar je zit en hoe het ervaart. ik hoop gauw iets te horen wat de eerste indrukken zijn

  • 28 Oktober 2013 - 19:46

    Fieke Sjoukes:

    Ha Mir,

    Reuze benieuwd naar je ervaringen. Ik hoop dat het een geweldige, leuke en onvergetelijke reis gaat worden. GENIET ervan! hug Fieke

  • 29 Oktober 2013 - 07:41

    Ruben:

    Spannend hoe het daar is
    Het weer zal ook wel even wennen zijn van het klote weer
    Ineens in 30 +
    Je kleine broertje

  • 29 Oktober 2013 - 11:17

    Eva Mansoor:

    Lieve Miriam,

    Spannend hoor, je avonturen te kunnen volgen.
    Ben reuze benieuwd....groetjes Amsterdam en Willemstad en niet te vergeten Zandvoort!

    Eva

  • 29 Oktober 2013 - 21:47

    Idalien:

    Hee Mir,
    Heel spannend, wij zijn benieuwd, hoop dat je al een beetje je draai hebt geniet en dat we snel horen!
    Idalien

  • 31 Oktober 2013 - 06:59

    Eveline:

    Hay Mir, ben reuze benieuwd hoe je reis is verlopen en hoe je de eerste dagen bent doorgekomen. Naar weer daar, zeg! Leuke groep vrijwilligers? Hoop snel wat van je avonturen te kunnen lezen, liefs Eveline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Miriam

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1029
Totaal aantal bezoekers 9520

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2013 - 10 December 2013

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: