kaarsjes aan, chardonnay en liefjes - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu kaarsjes aan, chardonnay en liefjes - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu

kaarsjes aan, chardonnay en liefjes

Door: miriam essink

Blijf op de hoogte en volg Miriam

01 December 2013 | Zimbabwe, Victoria Falls

Alweer een paar daagjes thuis. Gezellig donker hier, veel kaarsjes aan en een lekker glas dat helpt tegen de culture shock. Mijn mannen weer dichtbij voelt heerlijk. Ik wist van te voren dat terug lastiger is. Ik wist wel ongeveer hoe Afrika eruit zag, maar niet hoe ons super mooie landje voelt als je weer thuis bent. Alles prachtig, mooie straten met mooie kleuren bomen. Groen bos met mijn vriendin Mirrie en Bubble mijn nieuwe leeuwtje (zelfde kleur eigenlijk). Super lief dat jullie hebben meegelezen met mijn ervaringen in fantastisch Zimbabwe. De mensen zijn vrolijk, enthousiast en altijd klaar voor een hug. Hoop jullie gauw te zien! Oja de bronchitis is verdwenen als sneeuw voor de zon met zulke heftige antibiotica.

  • 28 December 2013 - 16:49

    Gerrit Steen:

    Hoi Miriam,
    Heb als oud-collega genoten van je reisverslagen, moet een fantastische belevenis geweest zijn. Misschien moeten we binnenkort eens bijkletsen.
    Groetjes, Gerrit Steen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Victoria Falls

Miriam

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 909
Totaal aantal bezoekers 9505

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2013 - 10 December 2013

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: