halverwege in zicht - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu halverwege in zicht - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu

halverwege in zicht

Door: miriam essink

Blijf op de hoogte en volg Miriam

14 November 2013 | Zimbabwe, Victoria Falls

Eind deze week ben ik alweer 3 weken hier. Aan de ene kant vliegt het, maar het eind voelt ook best nog ver weg. Gelukkig al plan voor het weekend gemaakt, Lekker eten bij jungle junction, in het mooie koloniale hotel. Vaste prijs 35 dollar voor uitgebreid buffet. Daarna natuurlijk chillen in shoestring met iedereen. Beetje dansen en kijken. Vandaag naar de tuin met de waterpomp ver buiten de stad. Ik verheug me erop.
O ja, zondag gaan we de route l'open in het gebied waar je de falls kan zien. Grappig ik heb ze nog steeds niet gezien. Ik dacht ach dat komt wel. Vanaf de brug over de zambezi kan je ze nl. niet zien.
De wat oudere kinderen van de orphanage doen mee aan een talentshow op 13 december, ik ben helaas dan al weg. Ik het beloofd om de helpen met de kleding. Prince Smokey een jongen van 27 is hun muzikale begeleider. Hij en ik gaan vrijdag samen naar een grote markt om te zoeken. Ik hoop niet dat jullie gek worden van alle verhalen. xx

  • 14 November 2013 - 11:39

    Jacq:

    Hi Mir, geniet nog maar even van je avontuur daar! Hier is het vreselijk nat en koud, grrr.
    Wat ik niet helemaal uit je verhalen kan halen is wat je nu overdag allemaal doet. Ik neem aan dat je iedere dag op de school werkt, of heb ik dat mis?

  • 15 November 2013 - 09:57

    Margreet:

    Ik geniet van je verhalen, gek wordt ik hier niet van hoor! Juist heel leuk om te lezen hoe je het daar ervaart en wat je tegenkomt. Geniet lekker verder en hou ons op de hoogte van je wederwaardigheden! Liefs Margreet

  • 15 November 2013 - 10:32

    Miriam:

    Lieve Mir,

    Wat een prachtige verhalen allemaal!
    Kan me voorstellen dat je nu je daar bent ook de Falls echt wilt zien!
    Ben je niet heel erg moe? Normaal start je ws iets relaxter op met een koffietje en wat kranten.....
    Net met Bub in bos geweest , prachtig weer en prachtig herfst bos.......
    Bub staat te trappelen om weer een keer met je te wandelen! Ik natuurlijk ook !

    Gisteren hier borrelclub gehad ,erg gezellig maar je wordt gemist!!
    Straks koopcontract tekenen ...: ) Daar gaan we nog wat wijntjes op drinken als je weer terug bent !

    Mir enorm stoer wat je daar allemaal voor bergen werk verzet! Petje af hoor!
    veel liefs van hier! Mir

  • 17 November 2013 - 16:16

    Annet Abeen:

    Hallo Miriam,
    Leuk, ik heb je gevonden. Het heeft even geduurd, maar ik kan nu gelijk al je verhalen lezen. Je hebt al heel wat meegemaakt. Het is wel een heel andere wereld zo ver van Zeist. Hard werken, maar ook veel genieten. Nu je over de helft bent, zul je zien dat de tijd vliegt. Voor je het weet zit je weer bij ons aan de wijn.
    Heel veel succes nog de komende weken en tot gauw.
    Xxx Annet

  • 18 November 2013 - 11:40

    Marjory:

    Hi Miriam,

    Super om te lezen wat je allemaal doet! Bijzonder hoor. Geniet er nog maar lekker van, voor je het weet ben je weer thuis. Wel met een rijke ervaring dan. Ook leuk om je dan weer te zien. Liefs en tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Victoria Falls

Miriam

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 9518

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2013 - 10 December 2013

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: