eindelijk grade 5 - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu eindelijk grade 5 - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu

eindelijk grade 5

Door: miriam essink

Blijf op de hoogte en volg Miriam

13 November 2013 | Zimbabwe, Victoria Falls

Afgelopen maandag op de elementary school grade 5 jaar gekregen, 10 jaar oud. dit is wat ik graag wilde. we hebben de eindtest van grade 7 geoefend. Grade 7 is nu klaar opschool en ze gaan zo hun zomer naar de secendary schoool, als ze het kunnen betalen tenminste. Het onderwerp ging over voetbal en waren abcd vragen. Na het nakijken bleken ze ongeveer 40% te scoren. Ze hebben nog 2 jaar om het goede level te bereiken. Heel bijzonder was dat we strookjes papier gebruikte. 4 uit 1 vel ruitjespapier. Hier naam en antwoorden. Biijzonder slim, hiermee 4x een blaadje gebruiken. In de middag na Victoria Falls hotel voor een high tea. Haar afscheidscadeautje voor de community groep. Een fantastisch coloniaal hotel met prachtig uitzicht op de brug over de gorge naar Zambia. Genoten van de lekker chique sfeer. Ze had ook nog even haar kamer laten, 5 sterren luxe met airco!!