kink in de kabel - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu kink in de kabel - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu

kink in de kabel

Door: miriam essink

Blijf op de hoogte en volg Miriam

20 November 2013 | Zimbabwe, Victoria Falls

ik weet eigenlijk niet of ik het al geschreven heb maar ik heb al vanaf 12 november een super vervelende hoest. na de begrafenis ben ik naar een privekliniek geweest en inderdaad bronchitis. Zware antibiotica en rustig aan doen. het valt tegen om je hier zo ziek te voelen. In je kamer smelt te weg en je bent te slap om op je benen te staan. Ik ga nog wel zoveel mogelijk met alles mee, maar het gehoest houdt niet meer op. Vrijdag 15 november wel de prachtige wandeling langs de falls gemaakt. Heel indrukwekkend hoe al het water van de zambezi naar beneden stort. De hitte blijft onvoorstelbaar. Als je in de zon loopt zoals bij de falls moet je hele tijd drinken anders voel je je echt ter plekke uitdrogen. Toen ook nog wat iedereen hier heeft diarree gekregen en eigenlijk was het wel genoeg. Ik heb altijd gezegd dat het wel leuk moet blijven, je lijf moet het ook kunnen volhouden.

  • 22 November 2013 - 09:39

    Manon - Activity International:

    Hallo Miriam! Wat vervelend om te lezen dat je bronchitis hebt opgelopen.. Goed dat je naar een kliniek bent geweest, ik hoop dat de antibiotica snel aan zullen slaan en je snel weer op de been zult zijn. Ik wens je enorm veel beterschap, en natuurlijk nog heel veel plezier! Hartelijke groeten - Manon - Activity International

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Victoria Falls

Miriam

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 9524

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2013 - 10 December 2013

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: