kleine stukjes-eigen reportage - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu kleine stukjes-eigen reportage - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu

kleine stukjes-eigen reportage

Door: miriam essink

Blijf op de hoogte en volg Miriam

11 November 2013 | Zimbabwe, Victoria Falls

ik schrijf kleine stukjes, want vorige week was weer een heel verhaal verdwenen door de zwakke wifi. Vandaag voor het eerst naar de Dako garden in een rural stuk, 20 min rijden van Vic Falls. De tuin lag vol in de zon en ook 8.30 was het er al bloedheet. Geholpen met wieden en toen voor een put die in de tuin is gemaakt )betaald= door vrijwilligers, een lange pijp met een soort wasttafeltje om het water 60 meter te vervoeren naar een put echt op de tuin. Bij de waterpomp die 20 geleden is gemaakt voor de hele buurt, op je beurt wachten met alle vrouwen met emmers die ze op hun hoofd gaan dragen. Een hele tuin gepompt en ik voelde me in mijn eigen reportage. Gelukkig naast de put een enorme boom met schaduw. De kleine kinderen l'open ook gezellig mee. Ik herkende er een paar van school. Ze gaan dus niet iedere dag naar school. Even weer een nieuw blaadje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Victoria Falls

Miriam

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 9512

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2013 - 10 December 2013

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: