afrikaans prikjes - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu afrikaans prikjes - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Miriam - WaarBenJij.nu

afrikaans prikjes

Door: miriam essink

Blijf op de hoogte en volg Miriam

22 November 2013 | Zimbabwe, Victoria Falls

nog even iets vertellen voordat ik maandag ik de plane stap. Omdat de bronchitis helemaal niet over was na de antibiotica door dokter verwezen voor een xray omdat hij dacht dat ik TB had. Help. Bloedonderzoek en toen gelukkig een half uur later de uitslag geen TB, maar wel nog steeds een fikse bronchitis. Nu dus 3 dagen intraveneus injecties gehad in beide armen. Jakkes in een afrikaans kliniekje zelf gemaakte injecties. Zo'n ouderwets ampulletje breken, dan opzuigen en schudden, belletjes eruit en dan .... Sorry dat ik dit zo uitgebreid schrijf maar ik was nogal onder de indruk van alles. Verder hier nog steeds heel gaaf, vandaag afscheid van grade 5. Allemaal super lieve songs en woorden. Straks naar de orphanege om de skirts voor de meisjes voor de talentshow te gaan regelen om de markt en dan voor morgen nog een speech voorbereiden over girl empowerment. Dit heeft de mum mij gevraagd dus tsja dan doe je dat....ik schrijf nog even hoe het is gegaan met de speech. Straks eerst maar eens wat opschrijven. ciao, mir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Victoria Falls

Miriam

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 9498

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2013 - 10 December 2013

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: